Jemmon Foe


bier
september 29, 2007, 1:14 pm
Filed under: persoonlijk

Toen ik in mijn eerste jaar aankwam in Leuven besloot ik bier te leren drinken, want ik lustte dat toen niet, en ik vond dat niet kunnen als student.  Nu, twee jaar later, heb ik voor de allereerste keer een pintje gekocht voor mijzelf.  Het smaakt nog altijd niet goed, maar nu kan ik tenminste toch al een pintje opdrinken zonder te beginnen walgen.  En geloof me, dat is handig  want een pintje is goedkoop, dorstlessend, overal verkrijgbaar, en ge wordt er vaak op getrakteerd,  denk maar aan al die gratis vaten waar niet-bierdrinkers anders niets aan hebben.

Nu ik het toch over bier heb: ik ben gisteren met een paar maten naar een caféke geweest waar ze wel 400 verschillende soorten bier hadden.  Ik vond het dan maar stom om een cola te bestellen, dus heb ik eens tussen de fruitbieren gesnuiterd en gezocht achter iets heel zoets.  Uiteindelijk is het een bananenbiertje geworden, en dat smaakte mij wel.

1 reactie so far
Plaats een reactie

Wat een vreemd voornemen :-) Gelukkig bestaan er meer smaken in bier dan in fruitsap, en zit er voor iedereen wel iets lekkers tussen!

Reactie door Pelle




Geef een reactie

