Jemmon Foe


stress en vermoeidheid
oktober 12, 2007, 3:10 pm
Filed under: unief

Man man man, het academiejaar is op gang geschoten, en hoe!  Het werk komt al boven mijn oren uit.

Ik heb dit semester 3 practicavakken, waarvan er eentje elke week een (klein) practicum opgeeft, en de andere 2 vakken het een groepswerk met 4 is. Dat betekent voor je groep afspreken wanneer je de volgende keer samenkomt en wat je al allemaal tegen dan gedaan zult hebben. Dus constant deadlines, en dat combineren met mijn presidiumwerk betekent stress.  Veel stress.

Ik heb heel zelden stress, dus ik kan daar ook nie goe mee omgaan. Dan begin ik keidruk te doen, en veel te schreeuwen, en heel geërgerd te doen en al. Dan ben ik niet aangenaam, ook niet voor mezelf. En als je die stress dan nog eens combineert met bijna elke nacht een uurtje te weinig slapen, maar toch veel naar de les gaan en veel in groep over practicum denken, dan is dat geen goeie combinatie.

Ik zal toch met stress moeten leren omgaan, want ik vrees dat het voor de rest van het jaar is…

Geef een reactie so far
Plaats een reactie



Geef een reactie

