Jemmon Foe


20
oktober 26, 2007, 11:26 pm
Filed under: persoonlijk

Vandaag ben ik twintig geworden. Reden genoeg om eens te filosoferen over mijn leven.

Mijn oma schreef op haar kaartje:”20 jaar komt maar 1 keer voor in je leven. Geniet en profiteer ervan… daarna is het 100% volwassen zijn!!!”. Mijn oma bedoelt het niet letterlijk denk ik. Hoop ik eigenlijk, want letterlijk zou ik het niet kunnen. Ik ben nu eenmaal wat speels (kinderachtig zeggen anderen), dat zal er wel nog wat uitgroeien, maar nooit verdwijnen denk ik. Hoop ik, want ik ben tevreden met wie ik nu ben. Er kan altijd wel wat beter, maar als je enkel kijkt naar de negatieve kanten van je leven zal je er nooit van kunnen genieten.

Ik heb mijn plaats in deze wereld nog niet helemaal gevonden, maar ik ben op de goeie weg. Ik zal waarschijnlijk wel nog eens het verkeerde pad inslaan, maar ik ben niet bang om op mijn stappen terug te keren. En zo weet ik achteraf nog zekerder dat ik weer op goeie weg zit. Hoe of wat die wegen zijn, daar heb ik geen idee van. Maar ik weet dat ze mijn leven wel zullen kruisen, en dan moet ik maar zien wat ik doe.

En hey, ik heb gelijk nog zeker 60 jaar* om iets van mijn leven te maken, dus dat moet wel lukken zeker?

*Ik voel dat ik genetisch voorbestemd ben om minimum 80 te worden, deels afgeleid aan mijn groot- en overgrootouders. Oftewel zal ik ergens in mijn leven sterven door een keistom voorval, onder een auto lopen ofzo.

1 reactie so far
Plaats een reactie

Bij deze, twee dagen te laat weliswaar, een hele gelukkige verjaardag!

Reactie door priegelaar




Geef een reactie

