Jemmon Foe


Feel good movie
oktober 30, 2007, 11:24 pm
Filed under: persoonlijk

Dees staat al 3 maand tussen mijn bladwijzers, en iedere week bekijk ik die wel een keer. Het is een liedje van Axl Peleman voor zijn ‘madam’ voor Valentijn. Mijn toekomstige lover mag dat van mij ook altijd doen…

2 reacties so far
Plaats een reactie

Dat is zo’n ik weet niet hoe cool filmpje!!! Ben er ook al paar maanden fan van.
Dat zou inderdaad wel cool zijn, zo’n liefdesbetuiging.

Reactie door priegelaar

*oooh* Dat is zo’n mooi nummer…
Ik ben voor de moment “Der letzte Kuss” van Die Toten Hosen en “Allemaal door jou” van Bart Peeters aan het rotdraaien, en dit moet, ja, dit móet er gewoon bijkomen!
*zuchtje*

En om op die smeekbede te reageren: stel ik moest je al heel lang kennen, en ik zou het ervoor over hebben om te zingen, reken maar dat ik een nog gekker dansje zou bedenken :p

Reactie door MetalArend




Geef een reactie

