Jemmon Foe


Erasmus
november 2, 2007, 4:51 pm
Filed under: persoonlijk, Uncategorized, unief

Het is beslist, ik wil volgend jaar op Erasmus. Ik ben het hier een beetje beu voor de moment, het is altijd maar hetzelfde, altijd dezelfde (toffe) mensen, maar ik draai precies als een hond in een cirkeltje. Een half jaartje Erasmus zal goe doen, eens weg uit een vertrouwde omgeving, om daarna weer thuis te komen en weer ten volle appreciëren wat ik heb.

Want ik heb het hier niet slecht e, dat zeg ik niet, ik heb toffe vriendjes, tof kot, gevulde dagen, toffe vakken… Maar ik mis iets. Geen idee wat. Misschien vind ik het volgend jaar in het buitenland.

Nu nog beslissen naar welk land. Frankrijk en Engeland vind ik te voor de hand liggend, dat zijn landen waar ik ook gewoon een half jaartje kan gaan werken ofzo. Nee, ik wil naar het Noorden, Denemarken of Zweden, of naar het zuiden, Spanje of Griekenland. Ik wil vooral naar landen die wat verder liggen van België, die een iets andere leefcultuur hebben. Maar ik zal de programma’s moeten bekijken om te zien welkeen het dichtst ligt bij mijn interesses.

Ik heb vandaag al wat rondgesurft om informatie te verkrijgen, en naar het schijnt moet je voor februari je dossier indienen. Ik ga dus niet te lang mogen twijfelen!

3 reacties so far
Plaats een reactie

Lang is relatief: nog drie maanden te gaan! Als je je met elk land zo’n drie weken intensief bezig kan houden, dan kan je tegen dan wel een doordacht voorstel doen!

Reactie door MetalArend

ik ben naar Spanje gegaan en heb ’t me niet beklaagd :)

Reactie door qahwa

gewoon gaan!

Is Erasmus strikt europees? Een half jaartje Australië heeft anders ook wel iets.

Reactie door Vinnie




Geef een reactie

