Jemmon Foe


veel bezoekers?
november 3, 2007, 3:09 pm
Filed under: Uncategorized

Pietel beschreef de 10 elementen die ervoor zorgen dat je blog veel bezoekers krijgt.  Ik was spontaan aan een post begonnen waarmee ik overliep aan hoeveel van die elementen ik wel voldoe, maar dan las ik het antwoord van Houbi op Pietel, en dan besefte ik dat ik totaal niet blog voor veel bezoekers te hebben, maar gewoon als een soort modern dagboek die mijn belevenissen bijhoudt.  En als er dan nog mensen zijn die het leuk vinden om dat te lezen, dan is dat goed voor hun é.  Het is net zoals ik tegen mijn vrienden dingen vertel uit mijn leven, alleen weet ik nu dat de mensen geïnteresseerd zijn, anders moeten ze maar wegklikken.

En voor mensen mij als zielig bestempelen: ik heb wel nog genoeg andere dingen om met mijn vrienden te bespreken hoor :)

Geef een reactie so far
Plaats een reactie



Geef een reactie

