Jemmon Foe


Crumpler
november 4, 2007, 12:37 am
Filed under: persoonlijk

Ik droom er al zeker 2 jaar van, maar nu is hij eindelijk besteld: mijn eigen Crumpler zak!

De reden dat het zo lang geduurd heeft, was omdat ik geen keus kon maken.  Ik had de 5 mooiste al 5 maand in mijn favorieten staan, maar nu had ik die uitgedund tot 2: een laptopzak en een gewone boekentas.  Ik ben uiteindelijk voor de gewone boekentas gegaan, omdat die goedkoper is, en ik toch al een laptopzak heb.  En als ik tevreden ben, kan ik later nog altijd een laptopzak bijkopen.

Een tweede reden om niet te kopen was omdat ik deze zakken nog niet in de winkels had zien liggen hier in België (toch niet de modellen die ik cool vond) en ik durfde dus niet goed online bestellen.  Maar ik heb nu met mama gebabbeld, en we hebben samen die zak besteld.  Hij zal hopelijk ergens in de loop van volgende week toekomen op mama haar werk (het moest ergens zijn waar overdag zeker iemand was).  Laten we hopen dat alles goed gaat!

3 reacties so far
Plaats een reactie

’t Lijkt me een goeie keuze die je gemaakt hebt. Het ziet er een schoontje uit :)

Reactie door priegelaar

Haaa Crumpler :-) Mooi gerief inderdaad, en online bestellen is cava hoor als je bij deftige winkels shopt ;-)

Reactie door Unexpected

Ik kan alleen maar beamen dat het een heel mooie zak is! (ik ben zelf stiekem een beetje jaloers op al die schoonheid vooral nu mijn mama de beslissing nam een vrouwelijke tas te kopen en ik met een gordijnmotief door leuven huppel inclusief reliëf)

Reactie door kally




Geef een reactie

