Jemmon Foe


Lokomotion
november 8, 2007, 8:13 pm
Filed under: feestje

Vanavond staat er een feestje op het programma. En niet zo maar een feestje, nee nee, Lokomotion! 9 zalen, 9 muziekgenres en grote namen op de affiche. Elke student in Leuven die vanavond een feestje gaat bouwen in Leuven zal op Lokomotion zitten. En tussen al dat volk zal ik ergens zitten, aan het feesten met mijn peemeegroepke. Ik kan niet wachten!

edit: tegen dat we echt gaan fuiven waren, was het al 11 uur. Mijn peemeegroepke wou eerst naar Alma 3, maar daar was het echt slecht, veel te luide muziek en totaal geen sfeer. Dus ik wou daar weg, maar alleen Joris wou mee. Dan maar met Joris naar de Blauwe Kater gegaan, en daar was het echt wel feestje. Maar na een uurtje moest ik al weg, shiften gaan draaien in de Waaiberg. Ik heb daar dan 2 uur pinten staan tappen, en het was daar ook wel feestje, al vond ik bepaalde stukken beter dan de andere. Toen mijn shift gedaan was om 3 uur heb ik dan maar besloten om te gaan slapen, dat ik toch nog iet of wat aantal uren had voor mijn les van de vrijdag. Maar ik had wel nog graag teruggekeerd naar de Blauwe Kater.

1 reactie so far
Plaats een reactie

Ja het was best wel een feestje bij ons hè :) het was tof dat ge tot daar gekomen zijt, ook al was het maar voor een uurtje!!

Reactie door kally




Geef een reactie

