Jemmon Foe


Ik ben terug!
november 20, 2007, 1:44 am
Filed under: Uncategorized

Een weekje niet schrijven, en uw lezersaantal zakt naar nul.  Juj.  Maar, goed nieuws: ik ben terug!  Ik heb een weekje in de pc-klas geleefd, ’s morgens om 8 uur als alles nog bevroren was, mijn bedje in gedoken, maar dat is nu allemaal gedaan.  Ik heb terug tijd voor normale dingen, zoals filmpjes kijken en naar activiteiten gaan.  Maar eerst terug overschakelen op een gewoon ritme.

1 reactie so far
Plaats een reactie

je hebt in elk geval een lezer bij!

dikke zoen
K

Reactie door myrddin314




Geef een reactie

