Jemmon Foe


Kapot
november 30, 2007, 1:19 am
Filed under: Uncategorized

Vandaag was ik helemaal kapot.  Mijn lichaam, mijn hoofd, mijn gedachten, alles deed zeer.   De oorzaken waren mij wel duidelijk:

  • Een zalig uurtje squash de woensdagnamiddag maakte dat mijn spieren begonnen te kraken de woensdagavond, en dat de hele donderdag door.
  • De woensdagavond om 20 uur beginnen bar opzetten, en gewerkt tot 7 uur de volgende morgen en dan maar 4 uur slapen zorgde dat mijn hoofd er vandaag volledig niet bij was
  • en recent verworven inzichten en moeilijke keuzes teisterden mijn gedachten.

Gelukkig konden alle roddels die ik tijdens de bar had opgevangen of opgemerkt mijn gemoed een stukske beter maken.  Nu ga ik es deftig gaan slapen, en hopelijk ben ik dan morgen weer in orde.

1 reactie so far
Plaats een reactie

ni alle roddels geloven he schat ;-)

Reactie door drs




Geef een reactie

