Jemmon Foe


thuis
december 1, 2007, 9:12 pm
Filed under: Uncategorized

Drie weken niet naar huis.  Zo speciaal leek het niet, ik was wel eens vaker een weekendje in Leuven gebleven, kleren had ik wel genoeg, en er was elk weekend wel iemand om mij gezelschap te houden.  Maar nu ik thuis ben, merk ik hoe hard het toch effect heeft op mij.  Thuis kan ik alles van mij afzetten, moet ik aan niets denken, mag ik met vettig haar in marginale kleren rondlopen en de hele dag tv kijken.  Voeg daarbij nog eens de interactie tussen mijn zussen en broer, en dan snap ik weer waarom ik zo graag thuis ben.

Terwijl ik gisteren nog dacht dat ik een chronisch vermoeidheidssyndroom had ontwikkeld, ben ik na een dagje thuis al weer helemaal opgekrikt.  Nu heb ik zelfs geen zin meer om terug naar Leuven te vertrekken, terug naar de stress van het schoolwerk en het presidium, ik wil hier blijven in de onbezorgdheid van thuis.  Gelukkig staat e op kot altijd een fantastisch welkomstcomité klaar, waardoor ik me tijdens de week ook telkens weer thuisvoel.

Geef een reactie so far
Plaats een reactie



Geef een reactie

