Jemmon Foe


druk
december 11, 2007, 7:35 am
Filed under: Uncategorized

Examenroosters zijn binnen, vanaf nu zijn de examens officieel niet meer negeerbaar.  Met drie examens op 3 weken tijd kon ik niet echt een slecht rooster hebben, maar toch zijn ze erin geslaagd van mij voor mijn zwaarste vak 2 dagen, en voor mijn lichtste vak 8 dagen te geven.  Maarja, dan foefel ik daar zelf wel wat mee, dat komt wel in orde.  Ik ga proberen nu al wat voorsprong te nemen, zodat ik de eerste week van de vakantie zonder gewetenswroeging wat minder kan doen.  Want dan komen mijn nonkel en nichtjes uit Denemarken een weekje bij ons logeren, en ik zie die al zo weinig.

Ik heb mij ook ingeschreven met een vriendin voor de figuurtraining zo met je sportkaart, dus ge moogt er nu al van uitgaan dat ik volgend semester veel zal zagen over stijve spieren :)

Geef een reactie so far
Plaats een reactie



Geef een reactie

