Jemmon Foe


vragen
december 14, 2007, 2:03 am
Filed under: persoonlijk

Laatst vroeg iemand mij “Wat is je grootste geheim?” en “Wat zijn je slechte kanten?”.  En toen stond ik daar met mijn mond vol tanden.  Dat zijn zo van die vragen waar je het antwoord op zou moeten kennen, maar waar ik nooit over nagedacht had.  Ik ken een aantal van mijn slechte eigenschappen, maar ik had die nog nooit op een lijstje gezet.  En mijn grootste geheimen… ik ben zo een babbelkont dat ik maar weinig echte geheimen heb, die niemand mag weten.

Na een tijdje erover nagedacht hebben kan ik deze vragen al min of meer beantwoorden, maar kunnen jullie dat ook? (over jezelf dan natuurlijk).  En zijn er nog zo van die algemene vragen waar je zo nooit bij stil staat?

2 reacties so far
Plaats een reactie

Vaak sta ik wel stil bij zo’n dingen. Mijn grootste geheim, mijn slechtste kanten…

Een andere moeilijke vraag: ben je blij met jezelf? :) Die is moeilijk te beantwoorden, vind ik zelf :)

Reactie door Lime

Wacht tot op je eerste sollicitatiegesprek.
“Noem 5 goede/slechte eigenschappen van jezelf” is de topvraag :)

Reactie door werkmens




Geef een reactie

