Jemmon Foe


jaaroverzicht
december 30, 2007, 1:16 pm
Filed under: persoonlijk, presidium

2007 was het jaar waarin:

  • Ik extra verantwoordelijkheid oppakte in het presidium, de bar als mijn kindje beschouwde en mij dan ook schuldig voelde als er iets mis mee was
  • Ik besliste om op Erasmus te gaan.
  • Ik stress had.
  • Ik hele dagen en hele nachten (letterlijk) in de pc-klassen gewerkt heb.
  • Ik dingen op de computer deed via een commandline (en ik eindelijk kon onthouden hoe die zwarte-kaderkes-met-witte-letterkes-om-dingen-mee-te-doen noemden)
  • Ik content was met mijn vrijgezellenstatus, een lief vond, da lief weer kwijtspeelde, en weer content was met mijn vrijgezellenstatus (of mijzelf dat toch probeer wijs te maken).
  • Ik een zware tweede zit doorworstelde en naar het derde jaar ging, hoewel ik zelf niet geloofd had dat dat ging lukken.
  • Ik voor het eerst echt geconfronteerd werd met de mogelijke dood van mensen die mij nauw aan het hart liggen.
  • Ik een Facebook-account aanmaakte en die al na 2 dagen beu was.

2008 zal het jaar zijn waarin:

  • Ik zal beslissen naar waar ik op Erasmus zal gaan.
  • Ik afscheid zal nemen van het presidium, en het heel hard ga missen.
  • Ik een lief zal vinden (of dat lief mij zal vinden).
  • Ik eerste zit zal hebben, en verre reizen zal maken met leuke vriendjes.
  • Ik mijn rijbewijs zal halen.
  • Ik meer aan sport ga doen.

Daar ik nog altijd niet in de toekomst kan kijken, is dit laatste allemaal onder voorbehoud natuurlijk.  Want plannen, al goe en wel, maar ik ben eerder een go-with-the-flow type.

Rest mij nog om iedereen een fantastisch oudejaar, en een nog beter nieuw jaar toe te wensen!

1 reactie so far
Plaats een reactie

Een heel fijn nieuwjaar gewenst!

Reactie door Lime




Geef een reactie

