Jemmon Foe


De wereld is klein
januari 7, 2008, 3:19 pm
Filed under: persoonlijk

De wereld is klein.  Echt waar.

Ik kwam daarjuist uit de Colruyt, ik vertrek op mijn fiets, en ik zwaai naar Joris, die just toekomt.  Ik fiets door tot Joris roept: “Uw zus heeft nieuwjaar bij ons gevoerd!”.  Kriieeeeeppp!!! Mijn remmen volledig dicht.  “Huh?  Watte?  Hoe kent gij mijn zus? Huh?  Watte?” Verwarring alom.  Ik wist wel dat mijn zusje (14) meeging met een vriendin haar ouders om nieuwjaar te vieren in Leuven, maar dat bleek dus bij Joris te zijn.  De link was gelegd toen hij vertelde dat hij informatica studeerde, en mijn zus vroeg of hij mij kende, waarop hij wist dat zij mijn zus was.

Zo’n gebeurtenissen doen mij des te sterker geloven in de theorie dat je via via via via via via (6 via’s) heel de wereld kent.  Want kijk, ik ken al mensen  in Denemarken, in Engeland, in Zwitserland, in Congo en zelfs in Chili.  Dus als zij dan ook nog eens veel mensen kennen in het buitenland, dan is het toch heel aannemelijk om te geloven dat ge zo heel de wereld rond geraakt.  Natuurlijk gaan we bepaalde stammen in hartje afrika niet bereiken, maar ik vind het toch een mooie theorie.  Hier kan je er iets meer over lezen.

Geef een reactie so far
Plaats een reactie



Geef een reactie

