Jemmon Foe


Achtduizend
januari 12, 2008, 1:23 am
Filed under: Blogroll, internet

achtduizendpng.png

Yes, yes, yes, drie scheetjes in een fles, eindelijk is hij er: achtduizend, de fotoblog van Brugge! Ik vond drieduizend al fantastisch, ik bezoek die site praktisch dagelijks, en het is altijd wel leuk om dingen te herkennen. Dan was er tweeduizend, en daar kijk ik ook af en toe naar voor de mooie foto’s. En nu is er een gelijkaardige site, van mijn eigen thuisstad!!! Amai, ik kan mijn geluk echt niet op.

En ik moet stiekem een beetje toegeven dat ik nooit gesnapt heb waarvoor die drieduizend en tweeduizend stonden, tot nu…

3 reacties so far
Plaats een reactie

[…] morgen, bij het lezen van mijn favoriete blogs stootte ik op deze post. Ineens realiseerde ik mij dat ik nog nooit van deze sites gehoord had. Zelfs het algemene concept […]

Pingback door Werkmens | Fotoblogs

Moeha, dat laatste had je niet moeten zeggen :p :D

Reactie door Lime

Wat een enthousiasme!

Achtduizend draait op wat ingestuurd wordt, dus als je zelf foto’s hebt, laat gerust weten :-) Manieren om in te sturen staan vermeld bij ‘over achtduizend’

Reactie door Tom




Geef een reactie

