Jemmon Foe


Examens
januari 19, 2008, 1:18 am
Filed under: persoonlijk, unief

Jaja, alle studentjes zitten nu te zagen over hun examens, dus ik ga het niet nog eens allemaal herhalen, je kan zelf wel verzinnen wat ik dan zou zeggen. Maar examens, dat is ook de periode waar elk excuus goed is om afgeleid te zijn. Dus ben ik hele dagen aan het rondsurfen op de site’s van universiteiten in het Zuiden, zogezegd om mijn Erasmus te plannen.
Zo ligt mijn kamer er al weken keiproper bij, en heb ik van heel het jaar nog niet zoveel gekookt als nu.
Zo ben ik weer aan het denken geraakt dat het dringend tijd wordt dat ik mijn rijbewijs haal, en zo heb ik het plan opgevat om morgen naar de rijschool te gaan om mijn praktijklessen te boeken. Goed é van mij!

(Eigenlijk was dit allemaal zever, en kijk ik alleen veel te veel filmpjes, maar hey, ik zie jullie allemaal zo graag, en ik zou toch niet willen dat jullie je moeten vervelen omdat ik hier niets boeiends weet te schrijven. Ok, het was niet allemaal zever, alleen dat van de rijschool, dat heb ik hier just terplekke bedacht, maar dat wilt niet zeggen dat ik het niet ga doen. Als het niet regent tenminste:) )

3 reacties so far
Plaats een reactie

Ik zit gewoon forever op internet. Forever and ever and ever and… :D

Examens… *ween*

Reactie door eikebah

Examens, wadisda? :p

Reactie door werkmens

Naar waar in ’t Zuiden ga/wil je?

Reactie door Lapin McAdam




Geef een reactie

