Jemmon Foe


blogdrink
januari 22, 2008, 2:11 am
Filed under: Blogroll, persoonlijk

blogdrink.jpg

Al langer dan een maand staat de link van blogdrink Leuven in mijn favorietenbalk.   Ik heb er al verscheidene keren op geklikt om te zien wie er allemaal afkomt.  En ik heb wel zin om te gaan (anders zou die link daar niet staan) maar ik durf precies niet zo goed.  Wat zeg je zo als openingszin op zo’n avond?  “Hey, ik lees uw blog en ik vind die heel goed”?  En wat als die ander dan zo kijkt van “wie zijt gij, ik ken u niet, ik ken uw blog niet”.  Keistom natuurlijk.  Maar anderzijds zijn er wel een aantal mensen waar ik eens een babbeltje wil mee doen, wat beter leren kennen, maja, ge kunt dat zo niet forceren.

Ik denk dat de onzekerheid vooral voortkomt uit onwetendheid: hoe gaat dat er aan toe zo’n blogdrink? Zijn er elementen aanwezig om een gesprek op gang te zetten?  Zitten we gescheiden van het gewone volk dat iets komt drinken in het STUKcafé?  Krijgt ge stickertjes met uw naam op?  Waarover babbelt iedereen?

Dus aan iedereen die wilt dat ik afkom: kunt ge mijn onzekerheid wegnemen door wat meer te vertellen?  Of kunt  ge een goeie smoes verzinnen waardoor ik plotseling kan vertrekken als ik het niet tof vind?   Convince me to come!

7 reacties so far
Plaats een reactie

Wel, we zullen niet gescheiden zitten van het gewone volk in het STUK-café. Iedereen die ingeschreven is, krijgt een naamstickertje en een kleine verrassing bij aankomst. Het helpt als je iemand zijn blog kent om contact te leggen, maar ik heb ook al mensen leren kennen op zo’n bijeenkomst waarvan ik de blog totaal niet las. Je kunt nu eenmaal niet alles lezen. De gesprekken gaan over vanalles en nog wat. Er komt zoveel volk dat je zeker mensen zult vinden waarmee je een interessant gesprek kan aanknopen.

Niet te veel nadenken, gewoon komen! En als je het niet tof vindt, kan je nog altijd stiekem wegsluipen. ;-)

Reactie door yab

Ik heb er veel zin in, al weet ik ook niet wat het gaat inhouden. Het zal vooral een kans zijn om nieuwe leuke mensen te leren kennen!Ik denk dat een playmobil t-shirt ga zoeken. Of ik zal een doos Deens boterkoekskes meenemen, bijwijze van het blikkendoosgehalte op te krikken ;-)

Reactie door Pelle

Je kent Pelle al, dus al één iemand backup ;)
en bij deze is dan ook nog gebleken dat yab je blog ook zal kennen :D

Gewoon doen dus ;)

Reactie door Yannick

Ik zou ook niet weten wat te verwachten, maar je moet toch geen schrik hebben om mensen te leren kennen. Misschien ga je hun blog wel beter begrijpen als je de mensen persoonlijk kent. Ik ben in ieder geval van de partij :)

Reactie door werkmens

Mij ken je al een beetje. En nog: ik ben zelf nog nooit naar zoiets geweest, ben er zèlf zenuwachtig voor. Ik ben heel erg bang dat ik mensen ga teleurstellen door toe te moeten geven dat ik hun blog niet lees…

Maar hey, nieuwe mensen leren kennen is altijd leuk. Het is gratis èn vlak bij de deur….kom gewoon even piepen!

Reactie door Lime

Mja, ik sta daar ook al lang op ingeschreven! En ik volg ook niet echt veel blogs. Wat zeg ik, ik schrijf zelfs ni eens vaak nimeer. Mah dus ik kom af, en dan zijn we al met zijn 5’en :) Geen excuses meer dus!

Reactie door schuiver

Normaal gaan er stickertjes zijn met je nickname + url op :-)

Reactie door Dries




Geef een reactie

