Jemmon Foe


Heading
januari 23, 2008, 9:18 pm
Filed under: Uncategorized

Zoals jullie misschien wel al gezien hebben, heb ik een nieuwe header.  Dat maakt deze wordpress template wat persoonlijker.  Het is een foto van een vulkaan in Chili die mijn mama getrokken heeft toen ze daar deze kerstvakantie naartoe is gegaan.  De volledige serie foto’s deed mijn mond openvallen, en gaf mij zin om direct naar daar te vertrekken.  Alles geeft mij tegenwoordig zin om te vertrekken, het is wreed.  Misschien moet ik toch nog maar een reisje boeken in de lesvrije week…

2 reacties so far
Plaats een reactie

Wauw! Mooie foto/header!

Reactie door priegelaar

Idd, zeer mooi :-)

Reactie door Jonas




Geef een reactie

