Jemmon Foe


skieën
januari 29, 2008, 2:01 am
Filed under: persoonlijk

Ik wil gaan skieën.  Zo snel mogelijk vertrekken, en skieën tot mijn benen eraf vallen.  Helaas is het volgende week krokusvakantie, en zit alles stampesvol.  Niet leuk.  Want ik heb zin om te gaan skieën.  Keihard!  Voor mijn part ski ik heel de dag alleen, slaap ik in een kamer vol onbekenden, of trekken de pistes op geen zak.  Ik wil gaan skieën!

Ik denk dat de volgende die blij tegen mij doet omdat ie op skireis vertrekt een mot van mij krijgt.  Serieus.

Frustraties van de examens die omslaan in frustraties dat je 2 maand geleden geen skireis hebt geboekt.  Het is me wat. 

1 reactie so far
Plaats een reactie

Exact hetzelfde probleem hier.

Reactie door F!




Geef een reactie

