Jemmon Foe


rijles
februari 1, 2008, 11:15 pm
Filed under: autorijden

Hier is alles rustig.  Veel te rustig.  Bijna om zot van te worden.  Morgen toch wel echt eens passeren aan het interimbureau en zien of ze niets van tijdverdrijf heeft voor mij volgende week.  Een beetje laat, ik weet het, maar toch beter dan niets.  Het enigste wat ik de voorbije dagen van nuttigs gedaan heb zijn mijn rijlessen.  Ik vind het keispannend om zo op de grote weg te rijden, allemaal ik.  Het lijkt soms zo surreëel, precies of dat ik het niet ben die dat allemaal doe.  En dan draai ik eens aan mijn stuur, en merk ik dat het wel degelijk ik is die alles doe.  Na 2 lessen, na amper 4 uur, rijd ik al op de grote banen rond mijn huis, pak ik grote kruispunten (wel enkel naar rechts) en doe ik dat groot rondpunt.  Anderzijds pakt mijn instructeur bij elke situatie die een beetje gevaarlijk zou kunnen worden de pedalen direct over.  Nuja, ge kunt niet alles hebben zeker?

2 reacties so far
Plaats een reactie

Zolang hij/zij dat niet hoeft te doen tijdens je examen is dat niet erg é ;)

Reactie door priegelaar

Ik ga toch nog ff uit de buurt van Brugge blijven ;)

Reactie door werkmens




Geef een reactie

