Jemmon Foe


stokje
februari 9, 2008, 3:16 pm
Filed under: persoonlijk

Autch! Voor het eerst een stokje naar mijn hoofd gekregen, en omdat ik het niet zag aankomen natuurlijk niet kunnen vangen. Keigrote bult op mijn hoofd. Merci Pelle!

Maar omdat ook ik stiekem wel eens wil stoefen met hoe schattig ik vroeger was, hier twee fotokes van hoe ik er vroeger uitzag:

scannen.jpg

Op deze foto was ik exact 1 jaar  en toen was ik al gevaarlijk bezig :)

scannen0001.jpg

Hier was ik denk ik 3 jaar.

Ik smijt geen stokjes door, want ik denk dat het stokje bij iedereen als eens gepasseerd is. Moest er toch iemand het stokje nog willen, dan moet hij/zij maar vragen, ik geef het met plezier door.

3 reacties so far
Plaats een reactie

Dit is zo cool. Ge zaagt er echt helemaal anders uit dan dat ik verwacht had! Wat hebt ge in uw mond op de eerste foto?

Reactie door Pelle

Op die eerste foto heb ik een aansteker vast. Ik snap niet dat mijn ouders mij daarmee lieten spelen, en er dan nog een foto van trokken, maar kom.

Reactie door Lucie

Och, ik heb foto’s waar ik zit te spelen met en te sabbelen op het pakje sigarettenhulzen van mijn ouders :) Zolang dat je dat niet inslikt kan dat geen kwaad ;-)

Reactie door Pelle




Geef een reactie

