Jemmon Foe


puntjes!
februari 20, 2008, 10:20 am
Filed under: feestje, persoonlijk

Gisteren mijn puntjes gekregen: 13,14,15 en 15.  Ik ben keicontent, want dat zijn ongeveer de beste puntjes dat ik al gehad heb.  Dat verdiende dus zeker een feestje.  Dus gisterenavond eerst gaan buikdansen (een demonstratie, was keileuk), en daarna naar een cantus van VTK.  De cantus was wat chaotisch (normaal met zoveel volk) maar ik heb mij echt goe geamuseerd.  En als ge achteraf dan al die zatte mensen in hun fakbar steekt, krijgt ge een vet feestje met veel ambiance!  Ik heb staan dansen en kletsen en hilarische discussies staan voeren tot 3 uur ’s morgens, en dan ben ik naar huis vertrokken om met een zalig gevoel in mijn bedje te kruipen, want ik wist dat ik pas om 14u les had.  Zalig, zo uitslapen.

2 reacties so far
Plaats een reactie

Dikke proficiat !

Reactie door Stijn

Proficiat! Geniet van het semester en doe nog zo een paar goede examens zo ;)

Reactie door Knijntje




Geef een reactie

