Jemmon Foe


Zucht
februari 21, 2008, 11:24 pm
Filed under: Blogroll

Ik heb geprobeerd een oplossing te zoeken, maar toen dat niet lukte heb ik het uitgesteld en genegeerd, maar nu moet ik het wel vertellen: ik kan niet komen naar de blogdrink.  Ik vind het keispijtig, en ik had veel mensen graag eens ontmoet, maar ik heb een vergadering die om 7 uur begint waar ik moet zijn (en ook wel graag naartoe ga).  Ik dacht van eerst naar de blogdrink te komen voor 2 uurtjes, en dan te laat de vergadering binnenvallen, maar dan heb ik al keiveel gemist.  Ik vind het echt zo stoem e, want zo’n blogdrink, dat gebeurt niet elke maand, en ik wil daar echt graag naartoe, maar het gaat dus niet.  Dus vraag ik keilief aan lime en yab: als het geslaagd is, willen jullie er dan nog eentje organiseren?

7 reacties so far
Plaats een reactie

Boe! AV van LOKO is geen excuus! Er zijn er genoeg die uw mening kunnen verkondigen! Ander excuus? Boe!

Reactie door Pelle

Kom na je vergadering nog even piepen?

Reactie door Lime

Als de vergadering om 19.00u begint, zal die op een vrijdagavond toch beslist niet langer duren dan 21.00u? Of hoe lang vergadering die mannen van LOKO niet. Je komt gewoon af na de vergadering. Om 22.00u zal de drink beslist nog niet gedaan zijn.

Reactie door yab

Pfft, sorry voor de kromme zin in bovenstaande commentaar.

Reactie door yab

Als een vergadering van LOKO om 1 uur ’s nachts gedaan is, spreken we allemaal van een korte vergadering. En ik vrees dat de drink dan wel al gedaan zal zijn. Dus de enigste mogelijkheid is ervoor komen.

Reactie door Lucie

Tof dat je toch gekomen bent.
Maar ik had het wel een beetje verwacht ;)

Reactie door werkmens

[…] Zucht […]

Pingback door blogdrink « Jemmon foe




Geef een reactie

