Jemmon Foe


blogdrink
februari 24, 2008, 12:37 am
Filed under: Blogroll

Ja, ook ik was op de blogdrink, maar ik betwijfel of veel mensen dat gemerkt hebben, want ik heb met niet zoveel mensen gesproken. Na mijn getwijfel dan toch besloten om 2 uurtjes te gaan door de commentaartjes (ja, ik ben gemakkelijk over te halen). Ik kwam daar dan dus ook iets na 8 uur toe, onzeker zoekend naar een bekende. Gelukkig kwam Lime iets later toe en dan kwamen ook de stickertjes boven, en een beetje later zat iedereen met een eendje en een drankske gezellig aan tafel. Ik zat tussen Maartje en Lime en er onstond al snel een gezellige babbel. Zo gezellig, dat voor ik het besefte het al bijna 22u was. Ik heb me dan nog eens verzet, maar daar ging het over vergevorderde blogfenomenen zoals Steven Feys, en daardoor kon ik niet echt meer deelnemen aan het gesprek. Ik ben dan maar naar de vergadering vertrokken, maar ik heb duidelijk wel nog wat gemist, als ik de verhalen zo hoor.

Conclusie: Ik vond het een heel leuk initiatief dat zeker voor herhaling vatbaar is. Volgende keer zorg ik ervoor dat ik mij wat beter voorbereid door op voorhand enkele blogs meer te volgen; dat ik een date* mee heb die maakt dat ik wat minder zenuwachtig** ben, en dat ik een gespreksonderwerp mee heb zoals een doos witloof ofzo.

*date: iemand om samen mee toe te komen en te vertrekken en waar je altijd kan op terugvallen of bijzetten als ge geen gesprekspartners meer vindt. In andere situaties kan een date u ook redden van lastige jongens, maar dat zal volgens mij niet nodig zijn op een blogdrink.
**lang geleden dat ik mijzelf nog zo zenuwachtig geweten heb. Ik ben meestal niet op mijn mondje gevallen, maar ik heb het gevoel dat ik van de hele avond niets boeiends weten te zeggen heb. Het zal waarschijnlijk wel niet zo erg geweest zijn (hoop ik), maar dat zenuwachtig gevoel was wel freaky.

7 reacties so far
Plaats een reactie

Doos witloof is echt wel een mega-ijsbreker :p

Reactie door ntone

Volgende keer een doos tomaten :)

Reactie door werkmens

Bwaa, ik ga voor terug een doos witloof, en mss een zak pattatjes :-)

Reactie door ntone

Ik zie het al, de volgende blogdrink wordt een ware groentenveiling :-)

Reactie door Tim

[…] blogdrink door webstekske […]

Pingback door Blogdrinkleuven: de reacties

Jaja ik heb u ook wel gezien zenne ;)

Reactie door Twinkeltje

ik denk dat ik een glimp van u heb opgevangen ;-) dus helemaal onopvallend ben je zeker niet geweest ;-)

Reactie door jeronimo




Geef een reactie

