Jemmon Foe


Het olijke drio
maart 1, 2008, 9:33 pm
Filed under: Blogroll

Man man man wat een dag. Vanmorgen afgesproken met bloggers uit Leuven om samen richting de Bwards te trekken. Stew lag nog in zijn bed en anderen moesten werken, dus zijn we maar met drie vertrokken: Lime, Kathleen en ik. Voor ik thuiskwam heb ik volgende dingen geleerd:

  • De Media Markt is best wel een coole winkel, alleen mag je niet te hard aan de dingen trekken of het alarm gaat af.
  • American outfitters is voor mensen met veel lef, maar vooral veel geld.
  • Hoe de Meir eruitziet.
  • De beste broodjes van Antwerpen eten en tegelijk wandelen zorgt voor lucht in de longen, euh slokdarm.
  • Er staan veel te weinig vuilnisbakken op de Antwerpse straten om tomaten weg te gooien.
  • Mensen worden natuurlijk aangetrokken door hun eigen naam.
  • Een boo is zo een klein kaartje met gegevens op.
  • Lime kan knorren als een varken.
  • Kathleen is echt zot, en zeker na een wafel met chocoladesaus.
  • Tweede ware liefdes vinden is niet zo gemakkelijk.
  • Lucy in de sky heeft een prachtig uitzicht.
  • Ik moet dringend mijn URL veranderen voor nog mensen webseks verstaan ipv webstekske.
  • Volgend jaar beloven alle vrouwelijke bloggers dat ze uit de kleren zullen gaan als ze de Bwards winnen.
  • Like a bridge over modder water in het stadspark van Antwerpen.
  • Badeendje begint blijkbaar met een p.
  • Blond blijkbaar ook.
  • Slapen op de trein is niet mogelijk als er adhdkinders tegenover je zitten.
  • Oestrogenia wint volgend jaar de bward voor creatieve bloggers.
  • Tv’s zijn tegenwoordig heel duur, maar je vindt ze wel in allerlei vormen.
  • Meisjes doen dat niet, zo van die kwajongensstreken als dozen ‘limited edition’ boekjes stelen en zot doen met een camera.

Dat, en nog veel meer. Ik heb ook met een aantal toffe mensen gesproken, maar met dat er geen naamkaartjes waren, weet ik dus niet meer wie dat waren.  Dus maak u hier bekend! (Ik was het meisje met het orange t-shirt en de petrol pull)

De dag zat zo vol en was zo leuk, dat het gewoon niet in woorden te vatten was. Zeker voor herhaling vatbaar dus!

7 reacties so far
Plaats een reactie

Ik was er hoor. Ik heb jullie zelfs een tijdje gestalkt. Waarvoor dank, het was fijn bij jullie staan. Tot nog eens, graag!

Reactie door niets.dan.vuur

* ’t is Urban Outfitters
* “alleen mag ‘je’ niet te hard aan de dingen trekken” –> alleen mag JEMMON FOE niet de hard aan de dingen trekken, wij hadden daar geen last van :p :D
’t is niet boo maar Moo kaartjes :D
* ’t is Oestrogenie, maar stiekem mag dat eigenlijk nog niet geweten worden
* gij zijt MINSTENS even zot als ons, en daar ben ik zeer blij om :)

tot de volgende!

Reactie door LIme

Bekendmaking : ik ben de persoon met het enige echte Kathleen-shirt! :-)

(en de krop witloof)

Reactie door ntone

[…] kunt ge dat in godsnaam vergeten? Het Leuvens K3 clubje was ook van de partij: Kathleen, Lime en Lucie. Ik mocht eigenhandig vaststellen dat de benen van Lime perfect gewaxed waren tot jaloezie van mijn […]

Pingback door bwards 2007+1 « Herman Horsten blog

Ik was er wel, maar ik had dus geen idee wie jij was, spijtig. We need nametags! Heb je wel ergens op foto, toen je met Lime en Imke aan het babbelen was.

Volgende keer beter, misschien wel een gesprek! :D

Reactie door Tom

Zeker en vast voor herhaling vatbaar! Inclusief de wafel met chocoladesaus. Mwahahaha! En ik ben het volledig eens met Lime, qua zotheid doe je echt niet onder voor ons hoor. En maar goed ook. ;)

Reactie door Kathleen

Webseks. Ja sorry he, dirty mind + slechte akoestiek leidt tot misverstanden.

Reactie door lamazone




Geef een reactie

