Jemmon Foe


Waar oefenzittingen al niet goed voor zijn
maart 3, 2008, 6:32 pm
Filed under: erasmus

Omdat vakken al eens durven overlappen als je buiten de vastgelegde lijnen van het programma gaat lopen, moet je wel al eens puzzelen met je uurrooster om alle lessen te kunnen volgen. Een van de trucs is om oefenzittingen bij een andere groep te gaan volgen. Zo komt het dat ik elke maandagavond les volg bij de studenten van de master of artificial intelligence. Een engelstalige master, dus een engelstalige oefenzitting bevolkt met engelstalige studenten, een paar burgies en ik. Zo zat ik verleden keer toevallig naast een Hongaar die hier op Erasmus was en hadden we een leuke babbel over zijn Erasmuservaring tot nu toe.

Deze keer was het nog beter. Ik was aan het babbelen met een jongen die ik ook had gezien op de infosessie voor Erasmus, en het viel dat ik volgend jaar waarschijnlijk naar San Sebastian ga. Plots zegt de mooie jongen naast mij “ah, daar kom ik net vandaan!”. Hij was daar dit eerste semester op Erasmus geweest, en kon me dus vanalles vertellen over het leven daar. Hij had ook zijn laptop mee, en toonde me wat foto’s van de campus en zijn kot dat vlak aan het strand lag. Van’t slag ben ik dus superenthousiast om naar daar te vertrekken. Ik heb zoveel mogelijk gevraagd en het klonk allemaal positief, behalve het weer misschien, veel regen daar. Het zal natuurlijk een andere ervaring zijn dan Barcelona, maar daarvoor niet slechter. Nu nog snel mijn applicatie in orde brengen, voor andere mensen me weer voor zijn.

1 reactie so far
Plaats een reactie

grijpen die kans! En als ze je nu voor zijn, je tanden laten zien!

Reactie door kjoetie




Geef een reactie

