Jemmon Foe


kleine geneugten
maart 5, 2008, 3:27 pm
Filed under: persoonlijk

Niets leuker dan, als je ongeloofelijk veel zin hebt in iets, om dat te gaan halen en lekker op te smikkelen. Zo had ik in de les daarpas ongeloofelijk veel zin in van die goei plakkerige chocoladeboterkoeken, en ik heb dan ook 3 bakkers afgereden om ze te vinden. Ik ben dan ook nog langs de winkel gepasseerd, want boterkoeken zijn niets zonder een laagske boter en een goe glas melk. En het heeft gesmaakt, lang geleden dat ik nog zo’n goei vieruurke heb gegeten.

Onderweg heb ik ook nog een cadeautje voor Schuif (een spaareendje) en voor mezelf (een veel te dure pot ijscreem) gekocht, en nu zit ik achter mijn raam in het zonnetje mijn favoriete muziek aan het meezingen.  Heel pijnlijk voor mijn buren, voor mij het einde.  Mijn dag kan niet meer stuk. Lang leve de kleine geneugten des levens!

1 reactie so far
Plaats een reactie

En gelijk heb je =)
’t Zijn zo’n dingen die je dag helemaal goed maken,
en ze kosten vaak zelfs hellemaal niet zoveel ^.^

Reactie door Stijn




Geef een reactie

