Jemmon Foe


Straf
maart 5, 2008, 2:12 am
Filed under: persoonlijk

Een maat uit het middelbaar zei juist tegen mij op msn: “Als je nog ene keer hikt, vlieg je buiten!”. Ik schoot spontaan in de slappe lach, want dit was een zinnetje dat de oude Janssens tegen mij had gezegd toen ik de hik had in de les geschiedenis zo’n 4 jaar geleden.

En toen herinnerde ik mij weer hoe ik in het middelbaar voor de stomste dingen straf heb gekregen. Ik was een braaf meisje (nog altijd trouwens) maar deed zo soms van die impulsieve dingen die voor de leerkrachten niet altijd door de beugel konden. Achteraf is dat natuurlijk altijd lachen.

5 reacties so far
Plaats een reactie

De beste leerkracht geschiedenis ooit. Serieus. Nog nooit zoveel interesse in geschiedenis gehad als nu :-)

Reactie door Tom

Ik denk dat jij doelt op de jonge Janssens (klein, rond, grappig kapsel,…) want de oude Janssens is nu op pensioen, wij zijn een van de laatste jaren die er les van gehad hebben.

Reactie door Lucie

Oh, en heb je dan nooit les gehad van de jonge Janssens? Spijtig :)

Reactie door Tom

Ik heb ook les gehad van de jonge Janssens, en die was ook geniaal. De oude had zo van die rare gebruiken zoals een schriftje waarin we zijn syntheses moesten inschrijven, en inspringen moest op 1,5 cm van de kantlijn, anders scheurde hij je bladzijde uit. Je mocht ook niet leunen tegen de muur, dan werd hij kwaad. Hikken mocht dus ook niet :)

Reactie door Lucie

lol.. ik ben in de eerste kleuterklas buiten gevlogen uit de klas omdat ik niet wou bidden..

Reactie door Zofie




Geef een reactie

