Jemmon Foe


Bedgeheimen
maart 6, 2008, 8:49 pm
Filed under: stokje

Kathleen smeet mij het tweede stokje toe, waarbij je al je bedgeheimen mag blootgeven aan het wereld wijde web. Mijn bed is verre van zo fancy als dat van Kathleen, ik heb maar een gewoon standaard kotbed met ikea-lakens. Mijn bed is wel lekker lang, wat in mijn geval wel handig uitkomt.

Er zijn 3 dingen die bijna constant op mijn bed liggen:

loes-001.jpg

Dit is favoriete pyjama. De broek is echt superzacht, en het t-shirtje is just goe van warmte.

loes-002.jpg

Dit is Winnie. Geen bijster originele naam, ik weet het. Ik heb hem gekregen van mijn meter voor mijn 16de verjaardag, omdat ze gehoord had dat pubers teddyberen weer cool vonden. En ze had gelijk. Winnie is het ideale excuus om jongens af te wimpelen die willen blijven slapen, want ja, anders gaat Winnie jaloers zijn.

loes-003.jpg

Dit is het kussen zonder naam. Het is ooit onstaan uit mijn handarbeid als cadeau voor moedertjesdag, nu vult het perfect de holte tussen mijn armen op ’s nachts.

Verder heeft dit bed niet veel geheimen (ik ben een braaf meiske) maar het piept wel ongeloofelijk.  Maar na een half jaar heb ik daar al geen last meer van.

Ik gooi dit stokje door naar Koen en Pelle.

5 reacties so far
Plaats een reactie

Mijn bed is niet zo heel erg fancy, hoor! En mijn lakens zijn stiekem ook van Ikea. Dus… dus… Niet zo heel erg fancy.

Reactie door Kathleen

Komt je pyama van women secret? Ik heb exact dezelfde aan mijn zus kado gedaan voor kerst!

Reactie door niets.dan.vuur

De pyjama komt inderdaad van women’s secret.

Reactie door Lucie

[…] is) in te halen (bijna 300 ongelezen berichten in Google Reader). Zo heb ik gemerkt dat ik nog een stokje heb liggen dat ik later wel eens zal oprapen. Heb ik iets nieuw ontdekt wat ik niet direct door […]

Pingback door Werkmens | Eindelijk weekend

[…] stokje […]

Pingback door Werkmens | Bedgeheimen




Geef een reactie

