Jemmon Foe


radiogeschiedenis
maart 6, 2008, 8:35 pm
Filed under: stokje

Ik heb hier de voorbije dagen al 2 stokjes opgevangen, dat zal een gevolg zijn van de bwards zeker? Pelle smeet mij als eerste een stokje toe over welke jeugdherinneringen je nog hebt aan de radio. En dat is eigenlijk belachelijk weinig. Ik heb nog vage herinneringen aan de Pré Historie de zondagmorgen (na Samson en Gert). Voor de rest denk ik dat mijn ouders veel eigen muziek speelden, vooral kleinkunst. Tegenwoordig wordt er bij ons heel weinig muziek gespeeld in de living, en ik vermoed dat dat vroeger ook zo was.

Ikzelf kan niet zonder radio. Het eerste wat ik doe als ik op kot kom, is mijn radio aansteken. Die staat dan ook bijna de hele dag aan, vooral als achtergrondmuziek. Ik word wakker met de radio, en ik ga slapen met de radio. Mijn mp3-speler gebruik ik amper, maar ik zou wel heel graag een goed klein radiootje hebben om op de trein enzo ook radio te luisteren. De zender waarop die radio staat varieert regelmatig. Als ik een zender beu gehoord ben of er zit storing op, dan draai ik eens aan het tuning-knopje tot ik weer een heldere zender heb. Mijn favoriete programma is De grote Peter Van de Veire Ochtend Show, maar dat is helaas veel te vroeg waardoor ik er zelden iets van hoor. Programma’s waardoor ik direct een nieuwe zender zoek, zijn zo van die brievenprogramma’s met “een gelukkige verjaardag aan mijn lieveke, ik zie hem toch zo graag”.

Ik gooi dit stokje door naar Ntone en Tom, en hoop dat ze het vangen.

1 reactie so far
Plaats een reactie

[…] Lucie gooide mij een stokje! Mijn allereerste stokje. *me happy* […]

Pingback door Ntone » Blog Archive » radiogeschiedenis




Geef een reactie

