Jemmon Foe


bedtijd
maart 8, 2008, 5:25 am
Filed under: persoonlijk

Ik blijf het absurd vinden, gaan slapen als de vogeltjes al weer fluiten en andere mensen opstaan om terug naar hun werk te vertrekken.   Dat is nu al de tweede keer deze week dat ik om 6u30 in mijn bed kruip, en ik weet dat het morgen ook nog es zal gebeuren.  Doodgaan gewoon.

4 reacties so far
Plaats een reactie

waarom doe je het dan? :p

Reactie door ntone

Twee keer omdat ik mij opgegeven heb voor presidiumwerk dat zo lang duurt, en 1 keertje (gisterenavond) omdat het feestje gewoon te leuk was, en ik toch een hele dag kon slapen.

Reactie door Lucie

okay, goeie redenen :p

Reactie door ntone

geniet ervan zo lang ge het nog kunt zou ik zeggen. Ik zal ne keer bellen als ik opsta om 6u :)

Reactie door werkmens




Geef een reactie

