Jemmon Foe


kortjes
maart 10, 2008, 9:55 pm
Filed under: persoonlijk
  • Net die ene keer in drie jaar dat je met de fiets naar het station gaat omdat bussen nog niet rijden om 7u de zondagmorgen, giet het natuurlijk als je terug in Leuven aankomt.
  • Mijn fantastische crumplerzak die beweert volledig waterdicht te zijn, is het niet. Cursus ICT-recht ligt te drogen op de chauffage, hopelijk overleeft ie het. Mijn rugzak was gelukkig meer waterdicht, anders was mijn galakleed nat geweest. Want jaja, dit weekend, ons enige en echte galabal!
  • Mijn mama is een schat, want ze heeft voor mij een prachtig pulltje van Esprit gekocht (Omdat ze het zelf zo mooi vond, maar ze het niet in haar maat hadden, maar dat doet er nu even niet toe).
  • Ik heb al mijn was gestreken! Ok, bijna allemaal, maar ik ben er toch fier op, want ik heb voor het eerst meer plooien uit mijn was dan erin gestreken. En ik heb zelfs moeilijkere dingen gestreken. Mama moest enkel de synthetische dingen strijken, dat durfde ik toch niet goed, bang om mijn pullekes te verneuken enzo.
  • Twee dagen thuis zijn kan zo deugd doen. Maar nu heb ik al heel de tijd het gevoel dat het zondag is.
  • Iemand onverwachts aan de deur staan hebben die uw kot wil zien, het doet altijd mijn hart effekes overslaan. Zo van “Het is toch opgeruimd? Er slingert toch geen ondergoed of vuilnis rond?”. En als ge dan zegt van “mijn kot is wel niet opgeruimd” zullen ze altijd zeggen als ze uw kot zien “dat valt toch goe mee?”. Zo voorspelbaar.
  • Hoe moeilijk kan het zijn om een toffe maat te vinden die goed kan skieën/snowboarden en die een week les kan skippen om gratis mee te gaan skieën? Heel moeilijk blijkbaar.
  • Vakken kiezen suckt. Zeker als de vakken in het Spaans beschreven zijn.
Geef een reactie so far
Plaats een reactie



Geef een reactie

