Jemmon Foe


Cursus
maart 13, 2008, 8:50 pm
Filed under: persoonlijk

Vandaag schreef Lime een post over wat ze zou doen als ze meer tijd had, en Carolien een stukje over een cursus bloggen, en als je daar doorklikte kwam je op een lijst met allerlei boeiende cursussen.  En dat samen deed mij beseffen dat ik heel graag eens een cursus zou volgen over filmen en monteren voor beginners.  Want ik ben al een tijdje geboeid door camera’s en hoe ze bepaalde beelden kunnen scheppen om zo een prachtig verhaal te vertellen.  Zo ga ik heel graag naar opnames, niet om op televisie te komen, maar om te weten hoe dat allemaal werkt, waar de camera’s staan om bepaalde beelden te tonen.

Probleem: vind maar eens een toffe cursus over filmen, die in mijn tijdschema past, én in Brugge of Leuven doorgaat. Praktisch onmogelijk dus.  Maar misschien vind ik wel eentje voor volgend jaar, dus als iemand hoort van een toffe cursus, of (nog beter) iemand die mij gratis privéles wilt geven: laat maar horen!  En als er iemand mij een videocamera wilt sponseren, dan maak ik ook met veel plezier reclame (misschien moet ik Stew daarvoor eens contacteren?).

4 reacties so far
Plaats een reactie

[…] hier en daar terechtgekomen op de site van […]

Pingback door Werkmens | Digitale fotografie

Kijk eens aan, een gemeenschappelijk interesse van ons!! Wat je daar beschrijft interesseert me mateloos. Kom maar eens kijken naar de filmpjes die ik al gemaakt heb :)

En ja hoor, ik ken een cursus die uiterst geschikt is voor je, ’s avonds doorgaat op een weekdag en dat in Leuven! Kijk maar eens bij het aanbod van Wisper, daar staat een montagecursus tussen! Meer info bij mij ;)

Reactie door Lime

Wij voelen de hete adem in onze nek: berg die plannen maar gauw op, Jemmon Foe en Lime, wij willen geen concurrentie :-) !

ps: STEW.be die videocamera’s weggeeft? Wij doen ons best…

Reactie door Stefaan

Ik denk dat als je goed rondsnuffelt in Leuven dat je zeker wel initiatieven vindt die zo’n cursus bieden. :) Ik denk toch dat ik er hier en daar al van gehoord heb…

Enneuh, de filmpjes op uw blog posten dan he! :)

Reactie door eikebah




Geef een reactie

