Jemmon Foe


ik ben weg
maart 20, 2008, 11:31 pm
Filed under: Uncategorized

Chaos is al een beetje opgeruimd. Dat moet ook wel, want morgen vertrek ik op reis. We gaan met heel de familie richting Barcelona voor 4 daagjes. En mijn allernieuwste aanwinst (de ixus 70) gaat mee!

4 reacties so far
Plaats een reactie

Goede reis en veel plezier met de ixus, zijn knappe dingskes :)

Reactie door Unexpected

Veel plezier in Barcelona! Geniet ervan! En chaos raakt ooit wel opgeruimd, beetje bij beetje!

Reactie door kjoetie

Hihi… Dan toch een fototoestel gekocht? :D

Veel plezier in Barcelona en ik ben benieuwd naar de foto’s.

Reactie door Kathleen

Yes, you can!

Na maanden sparen en een flinke gift van de ouders gaat het er toch eindelijk van komen: mijn eigen fototoestel!We zijn thuis al in het bezit van de Canon Powershot 570IS en daar ben ik zeer tevreden van, dus was de keuze van het merk snel bepaald! Ze …

Trackback door Verbaalproces.be




Geef een reactie

