Jemmon Foe


wijvenweek: shoppen
maart 25, 2008, 11:52 am
Filed under: wijvenklap

ww_logo_120x120.gifShoppen. Het was geleden van september (toen kocht ik in 1 dag al mijn kleren voor heel de winter), maar nu in Barcelona zijn we er toch weer ferm tegenaan gegaan. We mochten alledrie(mijn zussen en ik) 1 winkel uitkiezen, en in die winkels gingen we dan binnengaan. We zijn begonnen in de Zara, een Spaans merk dat wel binnen onze stijl ligt. Daar vond ik een mooie bruine broek en twee toffe topjes. Ik koos als winkel de Desigual, een hele originele winkel met veel kleur, want ik ben het vele zwart van tegenwoordig kotsbeu. Daar vond ik een super kleedje met heel veel verschillende kleuren, een mooi hemdje en een simpele t-shirt maar met een mooie tekening. Mijn dag was goed. Ik ben dan nog eens binnengesprongen in de Camper, weerom een Spaans merk, en daar vond ik fantastische zomerschoentjes! Ik had helaas geen geld of mama mee, en met dat het paasweekend was zijn we er ook niet in geslaagd om ze later nog te gaan halen. Keispijtig!!! Misschien vind ik ze alsnog in Brugge.
Dit is een postje in het kader van wijvenweek. Blijf hier vooral niet hangen, en check ook wijvenblogs.be voor meer van hetzelfde, maar dan helemaal anders.

1 reactie so far
Plaats een reactie

[…] Het onderwerp “shoppen” ligt mij meer. De meeste vrouwen shoppen nogal graag. […]

Pingback door ./ikin blogt » Blog Archive » [Wijvenweek] De vrouw.




Geef een reactie

