Jemmon Foe


wijvenweek: de man
maart 26, 2008, 11:04 pm
Filed under: persoonlijk, wijvenklap

ww_logo_120x120.gifGeen wijvenweek zonder gezaag over de man. Mijn ideale man moet knap, lief, grappig, een beetje stout, groter, schattig, gespierd, … zijn. Althans, dat zeg ik tegen de mensen die voor mij een date zoeken. In het echt ben ik wel met minder tevreden. Al blijf ik erbij dat hij een beetje humor moet hebben, ik kan nooit lang boosblijven op mensen die mij doen lachen. En een beetje stout zijn, niet zomaar direct ja zeggen maar er eerst een beetje om vechten :)

Mijn volgend lief moet knap zijn. En dan bedoel ik zo écht knap, knap in mijn ogen dan. Want mijn vorige vriendjes waren wel mooie jongens, maar niet echt knap in mijn ogen (in ogen van anderen wel, maar daar ben ik niets mee). Dat zeg ik nu al bijna een jaar, en ik heb nog altijd geen echt knappe jongen tegengekomen die ook aan de belangerijkere voorwaarden voldeed (het innderlijke weet u wel). Het zou ook kunnen liggen aan het feit dat ik echt knappe jongens nu eenmaal minder gemakkelijk zal aanspreken, op zo’n momenten ben ik dan plots weer verlegen.

Op dees moment ben ik happy single. Ik weet dat ik de ware wel zal vinden, maar dat het goed zoeken zal zijn. Ondertussen flirt* ik wat met mooie en/of toffe jongens, zolang het onschuldig blijft moet dat kunnen. Dat is ook de reden waarom ik happy single ben, flirten is wel fun. Maar ja, zoals elke normale vrouw mis ik ook wel een sterke arm op mijn schouder en een stoere borstkas om naast in slaap te vallen, een luisterend oor voor al mijn verhalen en een moppentapper om mij weer te doen lachen. Maar ik heb ook geduld, hij komt wel op een dag (maar moest hij dit lezen: spoort uw wit paard toch maar een beetje meer aan!).

*flirten: wat langer in elkaars ogen kijken dan normaal of een knuffeltje meer geven of …

2 reacties so far
Plaats een reactie

elaba, ik moet toch zeggen dat ge zowat de perfecte jongen hebt laten gaan hoor :) met dank daarvoor maar toch …
En idd jouw perfecte jongen komt een dezer dagen wel langshuppelen! Iemand die zo fotogeniek is dat ze niet merken dat jij niet op papier pakt :d

Reactie door kally

Ik ga ze eens van holland laten overkomen denk ik, die ‘mannen die goter zijn dan mezelf’. Dat soort hier in België laat zich alleen maar categoriseren onder lummel, sukkel of flierefluiter. Natuurlijk sta je dan met de gemiddelde Hollander nog geen stap verder (als ik de stereotiepen mage geloven toch).

Reactie door Eveline Boone




Geef een reactie

