Jemmon Foe


wijvenweek: kinders
maart 27, 2008, 10:32 pm
Filed under: wijvenklap

ww_logo_120x120.gifKinderen heb ik nog niet, want ik ben zelf nog maar amper volwassen. Ik zou het zelfs niet volwassen noemen, dat word is waarschijnlijk toch nooit. Laten we het volgroeid noemen, dat ben ik hopelijk wel al. En als volgroeid kind kom ik uit een grote familie. Mijn mama was met 6 kinderen thuis, mijn vader met vier. Mijn grootouders waren ook telkens met minimum 3 thuis. Thuis zijn we met 4. Een grote familie dus, en ik heb de chance dat ze nog allemaal leven. En ik heb ook de chance dat ze allemaal goed overeenkomen, bij ons geen gevechten over erfstukken maar gezamelijk overleg wie zondag bij oma langsgaat of wie de volgende familiere√ľnie organiseert. Ik kan dan ook niet verstaan hoe het moet zijn voor mensen die enig kind zijn en die amper neefjes of nichtjes hebben, in mijn ogen moet dat vreselijk zijn. Daarom zou ik later graag ook een groot gezin hebben met minimum 3 kindjes. Maar nu nog niet. Eerst afstuderen. En een lief vinden natuurlijk.

1 reactie so far
Plaats een reactie

Ik ben enig kind en heb geen directe neven of nichten, maar t wordt gecompenseerd door het feit dat mijn oma’s met veel waren en dat er dus veel onrechtstreekse klein mannen zijn :). Vroeger wou ik ook wel n broertje of zusje ofzo, maar ik had buren genoeg en nu vind ik het ferm handig dat ik alleen ben :). Niets hoeven te delen, maar 2 mensen uit het huis moeten werken als mn liefje komt, etc ;)

Reactie door Karen




Geef een reactie

