Jemmon Foe


1 april
april 1, 2008, 10:35 am
Filed under: Uncategorized

Als ik vandaag zeg dat ik een skireis van 8 dagen voor 2 personen gratis te geef heb, zal niemand mij geloven zeker?  Tis nochtans waar.

4 reacties so far
Plaats een reactie

En als dat dan waar zou zijn, hoe zouden we die dan kunnen winnen? En is het sneeuwseizoen niet zo goed als gedaan?

Reactie door Unexpected

Ik kan niet skiën, anders graag :)

Reactie door Yannick

Ik ben vandaag al in een soortgelijke grap gelopen. Dus een tweede keer kan ook geen kwaad. Laat maar weten hoe ik die reis kan winnen ;)

Reactie door Mirthe

[…] 1 april […]

Pingback door skireis « Jemmon foe




Geef een reactie

