Jemmon Foe


skireis
april 1, 2008, 7:45 pm
Filed under: Uncategorized

Tja, wie A zegt, moet ook B zeggen natuurlijk. Het had een fantastische 1 april-mop geweest als ik jullie vanalles had laten doen voor die gratis skireis, maar ik ben niet creatief genoeg om zo’n dingen te verzinnen. Het was dus echt wel waar.

Het zit zo: ik heb met een of ander idiote tombola in het eerste semester een skireis gewonnen. Ik dacht zelf dat het niet veel soeps zou zijn, tot ik de brief binnenkreeg:

Deze brief geeft u recht op een skivakantie voor 2 personen naar Résidences La Fontaine du Roi te Saint-Jean d’Arves (Les Sybelles).

Ik viel omver van mijn stoel en moest het nog 2 keer lezen voor ik het geloofde. Want wat verder stond ook:

Inbegrepen:

  • 8 dagen/7nachten Résidences La Fontaine du Roi
  • Logies
  • Luxe autocar (h/t)
  • 6 dagen skipas Les Sybelles
  • Animatie ter plaatse

Dus ik begon snel in mijn agenda te bladeren, en stak een week uit waarin ik niet te veel les en nevenactiviteiten had om die week te gaan skieën. Maar Murphy is precies toch mijn vriendje niet, want natuurlijk mocht ik die week niet gaan volgens mijn waardebon. De eerstvolgende week dat ik dan kon was volgende week, maar daar is dus ondertussen ook al weer iets tussengekomen. Dus besloot ik om een goeie daad te doen, en om hem weg te schenken aan iemand die er wel plezier aan gaat beleven. Binnen mijn vriendenkring vond ik niet direct iemand, dus heb ik het wereldwijde web ingeschakeld (wat je hier nu dus aan het lezen bent).

Als je geïnteresseerd bent in de skireis, let dan nu goed op, want nu zal ik je vertellen hoe je de skireis kan bemachtigen.

Iedereen heeft thuis dingen op zolder, in de kelder of onderin de kleerkast liggen waarvan ie zegt: dat is iets heel mooi, maar ik kan er niets mee doen. Wel, misschien kan ik er wel iets mee doen, en kunnen we ruilen. Wat je aanbiedt hoeft geen voorwerp te zijn, maar mag ook een dienst zijn, bv. een driegangendiner met u als voortreffelijke kok, of taxiritjes met u als (hopelijk gediplomeerd) chauffeur. Laat uw fantasie de vrije loop, en doe u aanbod hier in de comments of mail het door naar loesjeblogt@gmail.com. Zaterdagavond kies ik dan de aanbieding die mij het interessantst lijkt, en contacteer ik de winnaar.

Let wel op: de bon is enkel geldig tijdens het winterseizoen van 2008, en die loopt nog 2 weken. Daar ik pas zaterdag de winnaar bekendmaak, kan er niemand de vrijdag ervoor met die bon op reis vertrekken. Dus de reis is enkel nog geldig de laatste week van het winterseizoen, zijnde 12 april tot 20 april (vrijdagavond vertrekken en zondagavond toekomen). Meer informatie over de locatie enzo vindt u op de site van skikot, van wie de reis uitgaat.

Ik verkoop geen kat in een zak, als blijkt dat de bon niet kan doorgegeven worden of dat de chalets dan al volgeboekt zijn, krijgt u natuurlijk uw ruilaanbod terug. De bon kan afgehaald worden in Leuven of Brugge, of ik kan hem opsturen en dan moet u maar hopen dat de post zijn werk goed doet.

Tot slot zou ik een gunst willen vragen: als iedereen een klein linkje plaatst op zijn blog naar deze post, dan bereikt deze actie meer mensen, en ook meer mensen die ik potentieel kan blijmaken met deze gratis skireis. Ik dank u alvast van harte bij voorbaat.

 Edit: nog altijd geen bod gekomen.  Zijn de mensen nog altijd bang dat het een 1 april-grap is?  Of denken ze dat hun bod niet goed genoeg zal zijn?  Of kunnen jullie gewoon allemaal niet gaan skieën die periode?  Laat me iets weten!

6 reacties so far
Plaats een reactie

't Is groen en het komt met grote snelheid van een berg…

 

Ga naar Jemmon Foe, doe een machtig aanbod, win een skireis (voor 2 personen, helemaal voor niks!), ga skiën en breng mijn kiwi mee terug!

Trackback door Verbaalproces.be

[…] gratis skireis voor 2 personen, dat laat je toch niet liggen? Ga dus maar als de bliksem naar daar en lees verder […]

Pingback door Werkmens | Omdat het gisteren 1 april was

Spijtig dat dat juist mijn eerste schoolweek is na twee maanden stage… Maar ik zal een linkje plaatsen :)

Reactie door Mirthe

[…] en ik wist zeker dat het echt was. En ik heb nog gelijk ook. Want kijk! Op Jemmon Foe wordt een skireis […]

Pingback door The Blog » Saint-Jean d’Arves (Les Sybelles)

Ja ik ben grote fan!! Ik ben sinds 18 maart terug van Panama en heb nu niet teveel te doen. Ik ga voor einde juni zorgen dak mijn 23 dagen als jobstudent gedaan heb dus ik heb daar nog alle tijd van de wereld voor. Omdat ik Panama zat kon ik natuurlijk niet gaan snowboarden of skieën iets wat ik anders elk jaar doe. Deze aanbieding is dus echt wel een geschenk uit de lucht. Ik hoop alleen dat het geen Aprilgrap is. Ik moet natuurlijk een tegenbod doen. Ik heb enkele voorstellen.
Ik heb al twee jaar een rijbewijs dus ik kan voor taxichauffeur gaan spelen. Hoeveel keer en welke afstanden enzo dat valt nog te bespreken.
Als je liever eens een etentje krijgt dan heb ik het volgende voorstel. Ik ben geen echt goeie kok, dus zou ik je uitnodigen om te gaan eten. Ik kom je oppikken met de auto, we gaan naar een deftig restaurant achteraf nog een dessertje en dan zet ik u terug veilig af waar ge wilt.
Als je die twee nog niet goed vind, dan heb ik nog een laatste voorstel. Ik ben wel redelijk ik goed in massages geven. Dus als je wil kan ik je dat ook aanbieden. let op: daar ben ik niet in gediplomeerd. Maar het zit toch in mijn handen.

Voila dat waren mijn voorstellen hopelijk kan ik je gelukkig stellen met een van die voorstellen.
Je laat maar iets weten.
Groeten,
Sam

Reactie door Sam

[…] Op deze site is iemand die een skireis teveel heeft en deze dus cadeau doet aan diegene met het beste bod. Ik […]

Pingback door Skireisje « Weblog van Sam Borrey




Geef een reactie

