Jemmon Foe


Jarig
april 3, 2008, 1:20 pm
Filed under: Uncategorized

Vandaag word ik 20 jaar, 20 weken en 20 dagen. En dat moet gevierd worden natuurlijk. Een feestje geef ik niet, maar cadeautjes zijn altijd welkom. Op mijn verlangenslijstje staat:

Eeuwige dankbaarheid zal uw deel zijn. Indien gewenst kunt ge er nog een knuffel gratis bovenop krijgen.

PS: Wie kan mijn geboortedatum raden?

7 reacties so far
Plaats een reactie

27 oktober 1987
En neen ik heb dat niet zitten uitrekenen, je hebt dat namelijk zelf achtergelaten op mijn blog.

Reactie door priegelaar

Das zeuren!

Reactie door Lucie

Dacht ff dat ik uw verjaardag vergeten was :)
Proficiat!

Reactie door werkmens

Die USB-stick is wel zalig :D

Reactie door Mirthe

Allé, proficiat! ik ben ook van 27/10, maar over ’t jaartal zal ik maar zwijgen.

Reactie door veerle

Zeuren, zeuren, … Ik heb dus wel twaalf dagen bij mijn verjaardag moeten tellen. Dus eigenlijk is dat maar half zeuren :P

Reactie door priegelaar

Goed keukengerief, en je linkt naar ikea spullen?

Reactie door Tom




Geef een reactie

