Jemmon Foe


Stokje
april 4, 2008, 11:46 am
Filed under: stokje, vriendschap

Stijn smeet mij een stokje toe. Moeilijke vragen vind ik.

1. Typ wat je wil zeggen, als je deze wereld verlaten hebt, en je nog één iets mag vragen aan gelijk wie.
Ik ben veel te nieuwsgierig, en daarom vraag ik dingen die ik wil weten meestal direct aan de persoon. Als ik iets zou vragen zou het aan de Paus zijn ofzo, of iemand anders die ik niet direct in mijn msnlijst staan.

2. Indien je de wereld kon herschilderen, wat zou je dan zeker veranderen van kleur?
De mode van dit seizoen. Veel te veel zwart.

3. Lijfgeuren, bloemengeuren, exotisch, koeienvlaaien?¦ Wat ruik jij het liefst en heb je enig idee waarom?
Goh, een jongen met een goe parfum op kan mij altijd wel bekoren.

4. Droom je van een mooie toekomst? Wat wil je verbeteren aan het leven dat je nu leid? Of leef je nu al in een droomwereld?
Ik leef zeker niet in een droomwereld, toch is er niet direct iets dat ik zou willen veranderen. Je leven, dat heb je zelf in handen, en als iets beter wil, dan moet je daar zelf maar voor zorgen.

5. En stuur dit stokje door,maar je mag de vragen in geen geval veranderen!
Ik gooi dit stokje in de lucht, en al die wil moet maar vangen!

Geef een reactie so far
Plaats een reactie



Geef een reactie

