Jemmon Foe


muggen
april 4, 2008, 11:50 am
Filed under: Uncategorized

De muggen zijn weer in het land.

Hoezo, dat kan toch niet? Vorige week heeft het nog gesneeuwd!

En toch is het zo. Ik ben daar het levende bewijs van, ze hebben reeds de helft van mijn bloed opgezogen.

De helft? Moet gij dan niet dood zijn?

Ok dan, niet de helft. Maar toch zeker een kwart. Die beesten hebben mij overal gebeten waar ze maar konden. Op mijn benen, mijn armen, mijn voeten, mijn neus, op mijn ooglid, 1 snodaard heeft mij zelfs gebeten in het midden van mijn rug!

Amai, en hoe moet gij daar dan aan krabben?

Dat gaat dus niet é! Oftewel moet ik zo een stokje nemen en dan zo van die rare kronkels maken met mijn arm om eraan te kunnen. Oftewel moet ik mijn buurman gaan lastigvallen met de vraag of hij eens wil krabben. Hel.

Hoedanook, als er een biochemist op zoek is naar het middel tegen muggenbeten, ik ben bereid om proefkonijn te spelen.  Alles om verlost te zijn van die vervelende muggenbeten.

3 reacties so far
Plaats een reactie

Het is natuurlijk altijd beter te voorkomen dan te genezen hé. In Panama voorkomen ze muggenbeten door de hele nacht te slapen met een ventilator een de voet van het bed die dan op het lichaam gericht wordt. Dit heeft twee voordelen, geen muggenbeten en je blijft lekker fris. Die laatste is nu natuurlijk nog niet nodig met het weer dat we nu hebben. Ook weet ik niet of het werkt met Belgische muggen. Maar het is de minst chemische methode en dus het proberen waard.

Reactie door samme

Ik heb de eerste mug een paar weken terug mogen verwelkomen.. :(

Reactie door Zofie

Hier zat gisteren ook de eerste van het jaar :(

Reactie door werkmens




Geef een reactie

