Jemmon Foe


Vreemd
april 8, 2008, 8:54 pm
Filed under: wijvenklap

<zielig kind>
Mijn haar is geknipt.
Maar niemand heeft het gezien!
Terwijl er echt wel veel af is, wel zeker 10 cm!
Moet ik daarvoor 27 euro betalen? Puh!
</zielig kind>

9 reacties so far
Plaats een reactie

Bij mij merken ze het ook nooit, niets van aantrekken :)

Reactie door Mirthe

Misschien moet je het eens doen zoals ik. Meteen 30cm er af, iedereen merkt dat op. :P

Reactie door priegelaar

Ach, bij mij merken ze zelfs niet als er 15-20cm af is. Tenzij je je haar paars kleurt zullen heel weinig mensen merken dat je er wat mee gedaan hebt. ;)

Reactie door Kathleen

27 euro? best wel veel. Ik betaal nog altijd maar 21 euro bij mijn kapper, wel studententarief. Dus vanaf volgend jaar is het ook meer :(. Anyway ik zou zeggen dat het u beeldig staat, want alles staat u uiteraard beeldig, maar ik heb u nog niet gezien :)

Reactie door knijntje

Maar jouw haar is zo lang dat niemand dat het ziet als er 10 centimeter af is!

Reactie door Lime

Ik had het gezien, ik was alleen niet zeker of er nu wel echt een stuk af was.
En kwou me niet belachelijk maken …

Reactie door Stijn

Ik heb ooit mijn haar laten knippen voor 50 euro bij een zeer goede kapper en mijn eigenste ouders hebben het nooit door gehad…

Zolang ik het verschil maar zie. ;)

Reactie door eikebah

Ze zijn gewoon jaloers op uwen prachtige coupe. Daarom zeggen ze niks.

Reactie door veerle

Pakt een tendeuze ee. Dan zullen ze het zeker merken. lol

Reactie door samme




Geef een reactie

