Jemmon Foe


Cantus
april 11, 2008, 5:37 pm
Filed under: feestje

Vroeger was het de traditie dat we na een cantus altijd een kebab gingen halen in de Antalya. De senior zei dan ook steevast:”cantus ex, Antalya in!”. Nu bestaat die traditie nog altijd, maar ik heb die de laatste tijd een beetje verwaarloosd. ’s Avonds vlak voor het slapen gaan nog een vettige kebab in uw maag droppen, het kan niet gezond zijn. Maar gisteren heb ik er toch nog eens eentje gegeten, een kebab-na-de-cantus, en het heeft ongeloofelijk gesmaakt.

Het was dan ook wel nodig, ik ging dood van de honger.

Ik was om 17u30 beginnen cantussen op de beiaardcantus van Loko. Toen dat om 22u gedaan was zijn we doorgefietst naar de ploegcantus van Supernova, de opkomende ploeg van Wina. Beide cantussen waren verschillend maar toch heel tof. Ik heb niet veel gedronken maar des te meer zot gedaan. Het was een lange avond, en ik was dan ook kapot als ik in mijn bedje kroop, maar het was het meer dan waard.

Foto’s van de beiaardcantus zijn te vinden op mijn flickr, een filmpje is te vinden op youtube.

5 reacties so far
Plaats een reactie

Mooie foto’s, Lucie!

Reactie door Pelle

Hey Lucie,
Mooie foto’s, het was plezant!

Reactie door Bram

Oei Maes, ik krijg daar koppijn van.

Reactie door samme

Ik ben gisteren een Bicky gaan eten. Zonder cantus, want ik drink niet.

Ik ben een zondenaar. Enzoot.

Reactie door eikebah

’t schijnt nu dat het gedaan is met den Antalya =(.
We zullen volgende week zien na de cantus zeker?

Reactie door Stijn




Geef een reactie

