Jemmon Foe


Design met humor
april 19, 2008, 11:23 am
Filed under: Uncategorized

Ik wil alles hiervan!!! Iemand een idee van waar ik al die dingen kan vinden?

6 reacties so far
Plaats een reactie

online kan je ze hier vinden http://www.worldwidefred.com/shoponline.htm

Reactie door Sam

Sorry dat ik nu nog es post maar ik zat even rond te kijken op die site en zag die .

Die hebben we thuis in de barkast staan.

Reactie door samme

Wat een fantastische spullen allemaal! Ik ook willen hebben :D

Reactie door Lime

Velen kun je ook vinden in de giftshops (bozzy, expo, casa, … ).
Ik heb er al verschillende dingen uit de folder zien liggen.

Reactie door Zofie

Je moet eens langsgaan in het Pakjeshuis in de Mechelsestraat in Leuven. Daar hebben ze heel veel van die spullen.

Reactie door Kathleen

Idd in het pakjeshuis hebben ze wel enkele van die dingen. Ik kreeg zo een ‘ovenhandschoen’ waar je ook poppenkast mee spelen kan van jens :d

Reactie door kally




Geef een reactie

