Jemmon Foe


123
april 22, 2008, 8:54 pm
Filed under: stokje

Kathleen gooide mij een stokje toe over boeken.  Nu, ik zit voor de moment in mijn zetel met mijn laptop op mijn schoot, en het enigste dat een beetje lijkt op een boek binnen handbereik, is mijn agenda.  En die telt geen 123 pagina’s.  Of wel, maar ik heb geen zin om te tellen.  U ziet, ik ben lui vandaag.

Maar zelfs als ik niet lui zou zijn, dan zou het nog altijd niet boeiend zijn wat ik hier zou vertellen.  Want de enige boeken waar ik voor de moment in lees zijn schoolboeken.  Zo een beetje in het genre zoals Coltrui er een op zijn bureau liggen heeft.  Niet boeiend dus.  Het enige niet schoolgerelateerde dat ik voor de moment lees is de Humo. En dat kan je niet bepaald een boek noemen.

Ik vind het dan ook maar een stom stokje.  Ok, het is leuk om te weten te komen welk boek dat iemand aan het lezen is, en ja, het is leuk om daar een klein stukje van te lezen om de sfeer wat te vatten, maar verder wordt er precies niets mee gedaan.  Geen mening van de lezer over hoe hij het tot nu toe vindt, geen eigen vervolg eraan gebreid, nee, gewoon overtypen uit het boek.  Wat zijt ge daar nu mee.

Het zal dan waarschijnlijk ook niemand verbazen dat ik het stokje voor mijzelf hou en niet doorgooi.

Geef een reactie so far
Plaats een reactie



Geef een reactie

