Jemmon Foe


Besef
april 23, 2008, 6:00 pm
Filed under: persoonlijk

Ik besefte net dat ik veel liever een zot geschift wijf ben, die zigzagend met haar fiets de straten doorkruist, de haren in de war, een skivest boven een korte broek, en ondertussen maar liedjes zingend waardoor iedereen u raar bekijkt, dan zo’n knap meiske met een perfect kapsel, schone make-up en kleren die precies uit de boekskes komen, maar met een gezicht dat zo vies kijkt dat ge er weg van zou lopen. (Amai, wat een zin).

Maar af en toe ben ik ook wel eens jaloers op die meiskes hun kleren mooi kunnen combineren en weten hoe ze met make-up moeten omgaan.

6 reacties so far
Plaats een reactie

Same here. Op papier kan ik perfect met kleuren overweg, maar kleren combineren, dat is weer iet heel anders :)

Reactie door Mirthe

Make up is toch maar fake ;-)

Reactie door Jonas

Amai wat een zin, maar helemaal waar. Wees jezelf en blijf zot. Geschinkte poppekes lopen er al genoeg rond.
(niet dat het iets met de make-up te maken zou hebben, but you get the idea)

Reactie door Lime

En zoiets tussen de twee in, net niet té geschift, net niet té af, wat denk je daar van?

Reactie door veerle

@Veerle: hoe geschift of hoe af je bent hangt af van intrepretatie. Maar zijt gerust, ik ben niet altijd geschift :)

Reactie door Lucie

Herkenbaar… Op de school waar ik lesgeef lopen allemaal opmaakpopjes rond. Ik zou ook zo graag passende, perfecte kleren willen dragen. Maar elke keer ik iets koop, lijkt het wel de foute keuze.

Geschift zijn heeft ook z’n voordelen… =) Geniet gewoon van het leven. Looks zijn mooi meegenomen, maar dat is niet alles.

Liefs
Greetepeteet

Reactie door greetepeteet




Geef een reactie

