Jemmon Foe


Basketmatch
april 26, 2008, 9:31 pm
Filed under: Uncategorized

Ik ging vandaag eens gaan kijken naar de basketmatch van de zus.  Het beloof een spannende match te worden, de laatste van het seizoen tussen de tweede en de derde in de stand, die strijden om de tweede plaats.  Helaas kon die spanning niet ingelost worden, want toen ik binnenkwam stond de ploeg van mijn zus al zo’n 15 punten achter, en toen was de match nog maar 5 minuten bezig.  Die achterstand hebben ze niet meer kunnen goedmaken, heel spijtig.

Spectaculairder maar minder goed nieuws was dat er 2 ziekenwagens moeten komen zijn op korte tijd.  Een meisje had een slag op haar hoofd gekregen en was in shock gegaan en was onbedaarlijk aan het beven.  Een ander meisje was op haar onderrug gevallen, en werd ook ter controle meegenomen.  Ikzelf heb 10 jaar basket gespeeld, en mijn zussen spelen nu nog, maar ik heb nog nooit gehoord dat er bij 1 basketmatch 2 meisjes van dezelfde ploeg met de ambulance afgevoerd moesten worden.

Een match om snel te vergeten dus.

1 reactie so far
Plaats een reactie

Altijd al geweten dat basketbal een gevaarlijke sport was…ik ben erin geslaagd al m’n vingers te breken (buiten m’n duimen) tijdens het basketballen. Gelukkig niet allemaal in één keer, maar toch :)

Reactie door Nashje




Geef een reactie

