Jemmon Foe


TODO
april 28, 2008, 10:14 am
Filed under: Uncategorized

Zoals jullie zien is er links een todo-lijstje bijgekomen. Dat zijn de dingen die ik tussen nu en het einde van de examens moet doen. Hulp is altijd welkom.

Zoals jullie waarschijnlijk ook zien is het eerste al doorstreept, want dit weekend heb ik een vakantiejob gevonden. Ik wou deze zomer heel graag gaan werken in een bar van een zeilclub aan het strand, en ik ben er dan ook in geslaagd zo’n job vast te krijgen. Ik ben zondag gaan proberen, en dat is heel goed meegevallen, en ik mag op pinksterweekend ook terugkomen. De sfeer is heel goed daar, het werk is precies wat ik verwacht had, en er passeren veel knappe jongens in bloot bovenlijf: wat wil je nog meer? :)

3 reacties so far
Plaats een reactie

Waar zoek je een kot? Het mijne komt volgend jaar vrij en bevind zich in Gent :)

Reactie door Mirthe

Ik zoek een kot in Leuven, aan de kant van Heverlee.

Reactie door Lucie

Ik ga volgend jaar in het eerste semester op Erasmus, dus mijn kot (in Heverlee) is dan vrij. Stuur me gerust een mailtje voor meer info, of als je eens wil komen kijken.

Reactie door Mich




Geef een reactie

